Post by vulgipibucra on Feb 4, 2022 14:09:59 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Crafting and Building ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Crafting and Building IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ oszukiwać nieskończone kryształy ▞▞▞
▞▞▞ Crafting and Building 2022 version ▞▞▞
Cześć drogi deweloperze, właściwie gram w tę grę od 3 lub 5 miesięcy, a problem polega na tym, że jest tak wiele reklam w grach, które irytują mnie, a także wszystkich ludzi, więc proszę, abym jakakolwiek aktualizacja zrobiła następujące rzeczy... 1. Tylko reklama w lobby, a nie między graniem w grę na świecie. 2. Dodaj blok poleceń Tylko tyle, jeśli ulepszysz to, naprawdę docenię cię, więc zrób to w każdej następnej aktualizacji, a następnie dam 5/5 gwiazdek Dzięki .....
To dobrze, ale głupie małe reklamy wyskakują i rozwalają mój świat. A dyski muzyczne nie działają.
Grałam w tą grę bardzo długo z 3 lub 2 lata ekstra fajna umożliwiać taką samą możliwość grafikę jak w prawdziwym Minecraft ale po tej samej mam takiej samej jest nie fajna proszę zmieńcie do
Nie pozwala mi się zalogować ani założyć konta, a to jest mój pierwszy raz od miesięcy, grając w to i na nowym urządzeniu, napraw to
Pobierz Idle Prison Tycoon - Mine & Crafting Building City APK 2021 ...
Zhakowane tworzenie i budowanie na Androida | Cheaty i kody
Jak stworzyć portal do Kresu w grze Crafting and Building?
Poprawcie mi urodziny pls bo mam od "rzemiosło i budownictwo" pomieszane z "minecraftowymi" i to strasznie wygląda to aksolotle i bloki mają inny wygląd niż poprawicie mi, do dam 5 gwiazdek ale tak polecam tą grę.
do guwno
Witaj, tam możesz pobrać plik APK "Crafting and Building" dla Androida za darmo, wersja pliku apk to 2.6.3 aby pobrać na urządzenie z systemem Android,
to jest pakunek tekstur Minecrafta oznacza, że kopia Minecrafta nie jest zabezpieczona i nie jest w stanie zapewnić wszystkim urządzeniom, więc daję 1 gwiazdkę