Post by vulgipibucra on Feb 4, 2022 13:45:19 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Silly Royale -Devil Amongst us ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Silly Royale -Devil Amongst us IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ möjliggör fusk ▞▞▞
▞▞▞ Silly Royale -Devil Amongst us 2022 version ▞▞▞
Människorna ser inte chatta och de röstar men vi ser någon ventil på kill de ser inte chatt och röstar bort folk men det bästa spelet i min mobil finns ingen ny karta **********
Det är ett väldigt bra spel men snälla fixa det tekniska problemet. Jag är den enda som flyttar och spelet startar inte, snälla fixa det och jag skulle vilja ge dig 5 stjärnor annars är det ett väldigt trevligt spel som är roligt att spela
Jag är spelaren från bara 1 miljon nedladdningar och alla uppdateringar är fantastiska. Och i min första recension 2021 gav jag det här spelet 5 stjärnor, men nu ger jag bara 4 stjärnor för att: för vissa fel och ibland är jag i ett spel som squid royale för varje gång det kommer ut från spelet och mina 100 mynt är bortkastade också . Men vissa uppdateringar är verkligen användbara som att tjäna ädelstenar och jag jobbar med det eftersom jag behöver den där fyrverkerikostymen, den är så söt. 💟
Det säger hela tiden att jag ska uppdatera varje gång jag går in i bläckfiskspelet royale säsong 2 även om jag redan hade uppdaterat det.
Spelet är fantastiskt. Jag rekommenderar dig att ladda ner det, det är trevligt men spelet är lite hängande emellan och jag spelade lagspel väldigt få gånger eftersom det behöver ädelstenar och mynt så snälla ta bort processen och på grund av detta spelar många av oss inte det här spelet varit samma som jag och mina vänner, det är för din godhet
Mycket bra spel Jag älskar det här spelet Fina funktioner fantastiska lägen men snälla gör röster också i snabba matchningar i alla lägen Plzzzzzzzzzz
Det här spelet är så fantastiskt. men kan du ge en OFF till mynten att ge för att gå till bläckfiskspelet. Till exempel göra 100 mynt till 10 mynt. bra?
djävulen kan sparka ut mig från spelet ... och det gjorde han eftersom jag halkade förbi honom för mycket. ingen bra mekaniker
Det här spelet är bra men om du låter oss spela. VARJE gång jag går med i en server 1. Det tar en evighet att ladda och 2. Närhelst spelet startar stannar och säger Tyvärr har djävulen bland oss slutat. Snälla fixa detta.
Sir, jag kan inte se att min vän är online eller offline och min squid royal fungerar inte. sir snälla fixa de här två problemen. Annars är detta fantastiskt
Bra men många karaktärer är blockerade, jag blir uttråkad av att spela med samma karaktär och samma kostym.....fler uppdateringar kan göra spelet mer attraktivt.....
Det är fantastiskt men snälla fixa enter-delen där den laddas eftersom jag ibland kontrollerar den blå linjen och det tog mig evigheter att komma in i spelet så plssss fixa det jag saknar att spela det här spelet 😭😭😭
Rött ljusgrönt ljus är galet men andra moddar är bättre, bara 1 stjärna.
Röstchatt är bara tillgängligt i vänners många bots
Red, White & Royal Blue Ljudbok - Casey McQuiston - Bokus
Bra men till sist rörde jag mig inte men jag blev ändå elemaited vid grönt ljusrött ljus.
Det är bra men jag kan inte komma åt röstchatten som irriterar mig
den här appen är den bästa den har en förlust av spel att verkligheten bland oss det här spelet kommer att vara det bästa om det har fler saker till var i det här spelet men det här spelet är fortfarande det bästa spelet eftersom jag har förlorat många spel och det kommer ska ha fler spel snart har vi saport det
Mycket trevligt spel som njuter av det men nu visar det en uppdatering tillgänglig när jag klickar. den är redan uppdaterad. Jag kan inte spela, vänligen fixa detta
de borde verkligen byta namn för de borde verkligen ändra saker för varför skulle du göra ett spel baserat på djävulen jag menar det är därför jag ger dem recension men det här är faktiskt ett ganska roligt spel men byt ämne från Djävulen
Bläckfiskspelet dragkamp är det värsta läget även om vi gör vårt bästa så förlorar vi. Jag hade kontinuerligt förlorat 8 matcher på grund av dragkamp.
Squidgame version där de som redan fått några av karaktärernas hud orättvist blir skjutna även om de tog två steg efter redlight😑
Hej, jag har problem med att ansluta till vilken server som helst.... Det slutar på 1 sekund och inte jag, alla möter det här problemet.... Vänligen lös det så snart som möjligt 🥹🙏
Den här har kraftigt förbättrad grafik jämfört med de olika spelen den har lånat från. Men ett råd till den indiska utvecklaren, istället för att kopiera andra utvecklares originalidéer, varför inte försöka komma på några egna? Alla andra gör det är inte tillräckligt bra logik för att du också gör det.
Det finns bara ett problem som jag inte kan ta reda på hur man förvandlar till röstchatt-läge men jag ger det fem stjärnor på hur bra grafiken är
Går väldigt smidigt, jag kommer att rekommendera detta till dig om du letar efter något bättre än bland oss
Massor av buggar, fastnade däremellan, kontrollera och fixa det. I övrigt är det ett fantastiskt spel. Tack .
Jag är väldigt glad och besviken, jag är glad för det är ett väldigt roligt spel och jag är besviken för att det är ett fel på mina vänner om de är online, det visar bot att de är offline
Carole Baskin stämmer Netflix. Vill inte vara med i Tiger King 2
Jag provade det några gånger och det var bra, men sedan låter det mig inte spela längre. Det står alltid "förlorad anslutning" även när jag inte har problem med min internetanslutning.
Alla vänner är fria men de är online som jag inte kan se online då
Jag älskar spelet men det fungerar alltid inte när jag spelar squid royale det visar bara att burken och dosen inte fungerar även om det tar mina pengar, snälla fixa detta
Vad händer squid royale när tiden är 30 sekunder också du dödar mig vad är detta usch? per gång tar du 100 mynt också spelfel betala spelare
Allt är bra i det här spelet, inget är dåligt eller behöver förbättras 😃, men lägg till Jail Break-läge i offentligt läge eftersom alla mina vänner är offline 😭, det här spelet är 100 % bättre än bland oss och andra rollspelande flerspelarspel! 🔥🔥
Bra spel bättre än bland oss, söta outfits till ett bra pris jämfört med bland oss. (först Silly Devil, sedan Silly World, nu Silly Royale? Vad är nästa lol.)
Jag älskar det här spelet, det är lite som bland oss, men jag har många fel och jag ger det här spelet ett femstjärnigt hejdå!!!
Den har en bugg i squid royale som jag alltid eliminerar men jag har rensat kakrundan, vänligen fixa buggen
Det här spelet har samma karta som bland oss, samma mål, samma röstning, jag menar att det är bokstavligen bara en kopia
Jag undrar vad det är för alla som säger att det här spelet är fantastiskt, men inte för mig, jag ger det här bara tvåstjärniga för varje gång jag är värd eller hittar en lobby som jag har använt även om min nätverksanslutning är full, det är därför jag gillar den riktiga Among Us mush better the server det är löjligt Ugh!!😤
Det är ett väldigt väldigt bra spel mycket bättre än Among Us. Den har Hide And Seek och Murder Mystery-läge. Det har också många evenemang. Det är väldigt trevligt som vår egen roliga värld vi spelar i. Bara en sak, eftersom det fanns ett Royal Squid-spel bad det om 100 rupier och när jag förlorade var pengarna bortkastade så bara en begäran om att inte ta emot startavgiften eller väldigt hög startavgift
Mycket bra spel för youtube-videor och spela det fritid och träffa nya vänner mycket trevligt spel stora youtubers. Spela det här spelet jag är väldigt glad över att spela det jag gillar och jag spelar det min bror syster och mina vänner tack för att ni skapade detta
Jag har klagat på att när jag går för att se min vänlista så visar det mig alltid att alla är offline men de spelade online så kolla det här problemet annars kommer den här spelappen att få en showdown
Ridiculous story there. What occurred after? Good luck! ... We could have a link alternate agreement between us ... clash royale hack apk.